یکشنبه ۲۳ شهریور ۰۴

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي كه از روزهاي اوليه اينترنت وجود دارد؛ از يك سايت يا اپليكيشن موبايل تشكيل شده است كه خريداران و فروشندگان عمده مي توانند از طريق آن با يكديگر ارتباط برقرار كنند. در واقع فضايي را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده فراهم مي‌كند تا كالاهاي خود را در يك فروشگاه مانند پاساژهاي سنتي در معرض ديد خريداران قرار داده و بتوانند براي كالاي خود بازاريابي اينترنتي انجام دهند.در اين نمونه از بازار اينترنتي برعكس ديگر فروشگاه‌هاي كالايي را خريداري نكرده و در انبار خود نگهداري نمي‌كنند بلكه تنها وظيفه‌ي آن‌ها فقط ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران آن است و فروشندگان يا به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه و يا بايد درصدي از مبلغ فروش كالا را به برگزاركننده ماركت پليس (مدير) بدهند. در اين بازار عمده اينترنتي انواع كالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خريدشان را انجام مي‌دهند. علي بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند.

به گزارش تابناك وب سايت چيني علي بابا نيز نمونه اي بسيار بزرگ و موفق از بازارهاي عمده آنلاين است كه در سال 99 ميلادي توسط «جك ما» تاسيس شد و پيشتر با عنوان 1688 شناخته مي شد. وبسايت 1688 يكي از بزرگترين تجارت هاي گروه علي باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علي باباست كه در ابتدا كسب و كارهاي كوچك، تبادلات داخلي و پلتفرم تجارت الكترونيك چين بود. 1688 به عنوان مكمل علي بابا علائم سيستم تجارت الكترونيك CBBS را ارائه مي دهد و فرصت هاي تجاري، اطلاعات و تراكنش هاي آنلاين امن و آسان را براي ميليون ها خريدار و توليدكننده در سراسر جهان فراهم مي سازد. 1688 خريد و فروش هاي عمده را به عنوان يك پلتفرم هسته اي از طريق عمليات هاي حرفه اي، بهبود تجربه مشتري و بهينه سازي جامع مدل تجارت الكترونيك فراهم مي كند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتي، پوشاك، فروشگاه هاي مبلمان منزل، 16 دسته از صنايع كالاهاي كوچك ، از تهيه مواد خام، توليد و پردازش، عمده فروشي و مجموعه اي از خدمات در چين ارائه مي دهد. بيش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامين مي شوند.

با افزايش ضريب نفوذ اينترنت در ايران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن هاي هوشمند و اپليكيشن هاي خدمات آنلاين، اين بار نوبت به بخش كشاورزي و توليدكنندگان عمده اين حوزه رسيده است تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند به راحتي به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه وسبزيجات، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

 

آيا مي دانيد كه مي توانيد محصولات ارزان قيمت از علي بابا و علي اكسپرس بخريد. معمولا سفارشات عمده كالا از وبسايت علي بابا و سفارشات خرده و كوچك از علي اكسپرس انجام مي گيرد. جالب است بدانيد كه بسياري از محصولاتي كه اين دو سايت ارائه مي دهند از سايت عمده فروش چيني ديگري به نام 1688 خريداري مي شوند. اين نه تنها يك نسخه چيني از علي باباست بلكه يك منبع ارزان براي همه محصولات است. علي بابا و علي اكسپرس آيتم ها را از 1688مي خرند و قيمتي به هركدام اضافه كرده و آن را مي فروشند. يا حتي فقط وقتي كه سفارشات شما را دريافت مي كنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس براي شما ارسال مي كنند، و در واقع بدون هيچ موجودي انباري تجارتشان را انجام مي دهند. البته در اين باره چيزي به شما نمي گويند.

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي

 

بازارگاه آنلاين يا بازار عمده اينترنتي كه از روزهاي اوليه اينترنت وجود دارد؛ از يك سايت يا اپليكيشن موبايل تشكيل شده است كه خريداران و فروشندگان عمده مي توانند از طريق آن با يكديگر ارتباط برقرار كنند. در واقع فضايي را براي توليد كنندگان و تامين كنندگان كالاهاي عمده فراهم مي‌كند تا كالاهاي خود را در يك فروشگاه مانند پاساژهاي سنتي در معرض ديد خريداران قرار داده و بتوانند براي كالاي خود بازاريابي اينترنتي انجام دهند.در اين نمونه از بازار اينترنتي برعكس ديگر فروشگاه‌هاي كالايي را خريداري نكرده و در انبار خود نگهداري نمي‌كنند بلكه تنها وظيفه‌ي آن‌ها فقط ارتباط بين توليدكنندگان عمده كالا و خريداران آن است و فروشندگان يا به صورت حق اشتراك ماهانه يا سالانه و يا بايد درصدي از مبلغ فروش كالا را به برگزاركننده ماركت پليس (مدير) بدهند. در اين بازار عمده اينترنتي انواع كالاها و خدمات وجود دارد و افراد راحت‌تر خريدشان را انجام مي‌دهند. علي بابا، 1688 و Ebay, Craigslist نمونه‌هايي از بازارهاي خرده و عمده آنلاين هستند كه تقريبا همه چيز مي‌فروشند.

به گزارش تابناك وب سايت چيني علي بابا نيز نمونه اي بسيار بزرگ و موفق از بازارهاي عمده آنلاين است كه در سال 99 ميلادي توسط «جك ما» تاسيس شد و پيشتر با عنوان 1688 شناخته مي شد. وبسايت 1688 يكي از بزرگترين تجارت هاي گروه علي باباست. 1688 درواقع گل سرسبد گروه علي باباست كه در ابتدا كسب و كارهاي كوچك، تبادلات داخلي و پلتفرم تجارت الكترونيك چين بود. 1688 به عنوان مكمل علي بابا علائم سيستم تجارت الكترونيك CBBS را ارائه مي دهد و فرصت هاي تجاري، اطلاعات و تراكنش هاي آنلاين امن و آسان را براي ميليون ها خريدار و توليدكننده در سراسر جهان فراهم مي سازد. 1688 خريد و فروش هاي عمده را به عنوان يك پلتفرم هسته اي از طريق عمليات هاي حرفه اي، بهبود تجربه مشتري و بهينه سازي جامع مدل تجارت الكترونيك فراهم مي كند. در حال حاضر 1688 مواد خام، محصولات صنعتي، پوشاك، فروشگاه هاي مبلمان منزل، 16 دسته از صنايع كالاهاي كوچك ، از تهيه مواد خام، توليد و پردازش، عمده فروشي و مجموعه اي از خدمات در چين ارائه مي دهد. بيش از 80 درصد فروشگاه ها و عمده فروش ها از 1688 تامين مي شوند.

با افزايش ضريب نفوذ اينترنت در ايران و با گسترش روز افزون استفاده از تلفن هاي هوشمند و اپليكيشن هاي خدمات آنلاين، اين بار نوبت به بخش كشاورزي و توليدكنندگان عمده اين حوزه رسيده است تا با استفاده از ابزارهاي هوشمند با خريداران و صادركنندگان اين حوزه ارتباط برقرار كنند و بتوانند به راحتي به خريد و فروش عمده خرما، برنج و انواع ميوه وسبزيجات، محصولات خود را با قيمت مناسب و به صورت عمده به فروش برسانند.

u389_z1.jpg 

آيا مي دانيد كه مي توانيد محصولات ارزان قيمت از علي بابا و علي اكسپرس بخريد. معمولا سفارشات عمده كالا از وبسايت علي بابا و سفارشات خرده و كوچك از علي اكسپرس انجام مي گيرد. جالب است بدانيد كه بسياري از محصولاتي كه اين دو سايت ارائه مي دهند از سايت عمده فروش چيني ديگري به نام 1688 خريداري مي شوند. اين نه تنها يك نسخه چيني از علي باباست بلكه يك منبع ارزان براي همه محصولات است. علي بابا و علي اكسپرس آيتم ها را از 1688مي خرند و قيمتي به هركدام اضافه كرده و آن را مي فروشند. يا حتي فقط وقتي كه سفارشات شما را دريافت مي كنند به سراغ 1688رفته محصول را سفارش داده و سپس براي شما ارسال مي كنند، و در واقع بدون هيچ موجودي انباري تجارتشان را انجام مي دهند. البته در اين باره چيزي به شما نمي گويند.

 

 

اهداف سئو چيست ؟

اهداف سئو چيست ؟

  • اهداف سئو چيست ؟

    هدف سئو كمك به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و كلمات كليدي وارد شده توسط كاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي كاربر و هم براي موتور جستجو است كه در آن كاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌كند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا كه الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

    بعد از اينكه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي كار خود را شروع كرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يك صفحه است.

    بسته به اينكه چگونه كلمات كليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌كشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممكن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدكنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است كه در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول كه 58.4 درصد كليك‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

    اين جاي تعجب نيست كه وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي كه بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يك نتايج جستجو رقابت كنند. به عنوان مثال كلمه كليدي رقابتي “بيمه خودكار” 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است كه 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدكنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدكنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است كه در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي كه با افزايش ترافيك سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود.
    يك مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو كنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك كنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌كند 72.3 درصد كاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو كليك مي‌كنند و تنها 27.3 درصد كاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده كليك مي‌كنند. اين يكي ديگر از دلايلي است كه شركت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف كنند.

    گروه تبليغاتي بلاگ بك لينك

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

اهداف سئو چيست ؟

 

راديو اينترنتي،

راديو اينترنتي، همانند راديو معمولي مي باشد با اين تفاوت كه از طريق اينترنت انتشار مي يابد. با توجه به پيشرفت جوامع در استفاده از اينترنت ، راديو اينترنتي راه حل بسيار مناسبي براي انتشار قوي تر اطلاعات به صورت سمعي مي باشد. راديو اينترنتي بخشي از امكانات شبكه جهاني است كه روزانه تعداد بسياري از مشتركين در سراسر دنيا از آن استفاده مي كنند و مي تواند جايگزين مناسبي براي سيستم عادي آن باشد. در پاسخ به اين نياز راديو اينترنتي فالوده تاسيس شده است .

اگه دوست دارين در طول 24 ساعت كلي موزيك و ترانه بشنويد و برنامه هاي جذاب گوش كنيد راديو فالوده رو كليك كنيد .
راديو فالوده همدم تنهايي شما
www.radiofaloode.com

 

تحقيق درباره امنيت در پايگاه داده‌هاي كامپيوتري

فروشگاه پروژه - تحقيق درباره امنيت در پايگاه داده‌هاي كامپيوتري

  • فروشگاه پروژه - تحقيق درباره امنيت در پايگاه داده‌هاي كامپيوتري

    1 - مقدمه

    در طي سه دهه اخير تعداد پايگاه داده هاي كامپيوتري افزايش بسياري داشته است. حضور اينترنت به همراه توانائيهاي شبكه، دسترسي به داده و اطلاعات را آسانتر كرده است. به عنوان مثال، كاربران امروزه مي توانند به حجم بالايي از اطلاعات در فاصله زماني بسيار كوتاهي دسترسي پيدا كنند. به همين نسبتي كه ابزارها و تكنولوژي دسترسي و استفاده از اطلاعات توسعه مي يابند، نياز به حفاظت اطلاعات هم بوجود مي آيد. بسياري دولتها و سازمانها صنعتي داده هاي مهم و طبقه بندي شده اي دارند كه بايد حفاظت شوند. سازمانهاي بسيار ديگري هم مثل مؤسسات دانشگاهي نيز اطلاعات مهمي در مورد دانشجويان و كارمندانشان دارند. در نتيجه تكنيكهايي براي حفاظت داده هاي ذخيره شده در سيستمهاي مديريت پايگاه داده، اولويت بالايي پيدا كرده اند.

    در طول سه دهة اخير، پيشرفتهاي بسياري در مورد امنيت پايگاه داده ها حاصل شده است. بسياري از كارهاي اوليه، روي امنيت پايگاه داده هاي آماري انجام شد. در دهة 70، همزمان با شروع تحقيقات روي پايگاه داده هاي رابطه اي، توجه مستقيماً به مسئله كنترل دسترسي بود و بيشتر از همه، كار روي مدلهاي كنترل دسترسي احتياطي شروع شد. در حالي كه، در سالهاي پاياني دهة 70، كار بروي امنيت الزامي ولي در واقع تا مطالعات نيروي هوايي در 1982، كه تلاش وسيعي براي dbmsهاي امن چند سطحي بود، كار مهمي انجام نشد.

    در هزارة جديد با حضور تكنولوژيهايي مثل كتابخانه هاي ديجيتال، شبكه گستره جهاني و سيستمهاي محاسباتي اشتراكي، علاقه بسياري به امنيت نه تنها در بين سازمانهاي دولتي، بلكه بين سازمانهاي اقتصادي هم وجود دارد. اين مقاله مروري به پيشرفتها و محصولات در سيستمهاي پايگاه داده اي امن در دو زمينة اجباري و احتياطي دارد.

    2 كنترل دسترسي (مفاهيم و سياستها)

    دراين بخش مفاهيم پايه در كنترل دسترسي معرفي مي شوند. سپس در مورد سياستهاي كنترل دسترسي احتياطي و الزامي بحث مي شود و نهايتاً مروري داريم بر سياستهاي سرپرستي.

    2ـ1 مفاهيم اساسي

    كنترل دسترسي معمولاً در مقابل مجموعه اي از قوانين اعطاي مجوز كه توسط مديران امنيتي يا كاربران براساس بعضي سياستهاي خاص ارائه مي شوند، قرار دارد.

    قانون اعطاي مجوز، در حالت كلي بيان مي كند كه فرد s اجازه دارد كه امتياز p را بروي شيئي o بكار ببرد.

    اشياء مجاز: تركيبات غيرفعال سيستم هستند كه بايد در مقابل دسترسي هاي غيرمجاز محافظت شوند. اشيايي كه بايد به آنها متوجه شدند به مدل داده اي مورد استفاده بستگي دارند. به عنوان مثال، در يك سيستم عامل فايلها و دايركتوريها اشياء هستند. در حاليكه، در يك dbms منابعي كه بايد محافظت شوند رابطه ها، ديدها و صفات هستند.

    اشخاص مجاز: موجوديتهايي در سيستم هستند كه اجازة دسترسي به آنها داده مي شود. اشخاص به دسته هاي زير تقسيم بندي مي شدند :

    • كاربران: كه شخصيتهاي مجزا و مشخصي هستند كه با سيستم در ارتباطند.
    • گروههامجموعه اي از كاربران.
    • نقشها: مجموعه اي نامدار از امتيازها كه احتياج دارند، فعاليت خاصي را در رابطه با سيستم انجام دهند.
    • سلسله عمليات: كه برنامه هايي را براي كاربر اجراء مي كند. به طور كلي، سلسله عمليات به آدرسهاي حافظه، استفاده از cpu ، فراخواني برنامه هاي ديگر و عمليات بروي داده اشاره مي كند.

    امتيازهاي مجاز: انواع عملياتي را كه يك فرد مي تواند روي يك شيئي در سيستم اجراء كند، بيان مي كند. مجموعة اين امتيازها به منابعي كه بايد محافظت شوند، بستگي دارد. به عنوان مثال، در يك سيستم عامل خواندن، نوشتن و اجراء از امتيازها هستند. ولي، دريك dbms رابطه اي، انتخاب، درج، تغيير و حذف از جمله امتيازها به شمار مي روند.

    2ـ2 سياستهاي كنترل دسترسي :

    سياستهاي كنترل دسترسي، معيارهايي هستند كه براساس آنها تعيين مي شود آيا يك درخواست دسترسي بايد مجاز شمرده شود يا نه. يك طبقه بندي كلي بين سياستهاي كنترل دسترسي احتياطي و الزامي است.

    تعداد صفحه پروژه 32 صفحه ميباشد


    تگ ها: شبكه

    توضيحات دمو: فايل دمو
    حجم دمو:51 كيلوبايت
    دانلود دمو

    نام: محمد جواد اميدزاده
    ايميل: o.m.i.d.z.a.d.e.h.0.0@gmail.com
    مدرك تحصيلي:
    نام دانشگاه:
    رشته:
    جنسيت: مرد
    تخصص:
    تاريخ تولد: 1398/11/29
    رزومه:

    پروژه هاي ديگر كاربر


    مشاهده ي همه ي پروژه ها

    نام فايل توضيحات اندازه
    30..rar تعداد صفحه پروژه 32 صفحه ميباشد 21 كيلوبايت

    حجم فايل هاي پروژه: 21 كيلوبايت
    نوع فايل:-
    سطح پروژه:داراي مقاله داخلي
    نوع پروژه:-


    تخصص هاي لازم: كامپيوتر

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

تحقيق درباره امنيت در پايگاه داده‌هاي كامپيوتري

 

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.

 

 

 

پادرمياني آمريكا جواب نداد

پادرمياني آمريكا جواب نداد - تابناك

  • پادرمياني آمريكا جواب نداد - تابناك

    به گزارش  تابناك به نقل از سايت افغانستان فارس، سپيدار و ارگ در حالي براي برگزاري مراسم تحليف به‌طور جداگانه آماده مي‌شوند كه مذاكرات متوالي آمريكايي‌ها با عبدالله عبدالله با شكست روبرو شده است.

    پس از ساعت‌ها گفت‌وگو ميان ساكنان ارگ و سپيدار با يكديگر، اما اين مذاكرات به نتيجه‌اي نرسيده و قرار است «غني» مراسم تحليف خود را در ارگ با حضور شماري از سفرا و نمايندگان كشورهاي خارجي برگزار كند.

    همچنين عبدالله نيز بر اساس آنچه كه سپيدار اعلام كرده بود، مراسم تحليف خود را به‌طور جداگانه برگزار مي‌كند.

    مراسم تحليف رياست جمهوري اشرف غني و عبدالله عبدالله كه قرار بود صبح امروز در ارگ و سپيدار برگزار شود، به تعويق افتاد.

    آمادگي‌ها براي برگزاري هر دو مراسم امروز دوشنبه، ۱۹ حوت، در ارگ رياست جمهوري و قصر سپيدار گرفته شده است.

    گفته مي‌شود ديپلمات‌هاي كشورهاي خارجي از جمله زلمي خليلزاد فرستاده ويژه آمريكا براي صلح افغانستان از روزهاي گذشته تاكنون مشغول ميانجيگري براي حل اين اختلافات ميان غني و عبدالله بوده‌اند.

    تنش‌ها ميان دو طرف زماني اوج گرفت كه كميسيون انتخابات محمد اشرف غني را به عنوان رييس جمهوري جديد برنده انتخابات اعلام كرد.

    ساعاتي پس اعلام نتايج عبدالله عبدالله در يك كنفرانس خبري اعلام كرد كه يك حكومت فراگير را شكل خواهد داد. اين در حالي است كه تنها چند كشور معدود پيروزي اشرف غني را به وي تبريك گفتند اما كشورهاي ديگر خواهان حل بحران انتخاباتي شدند.

    گزارش‌ها از فضاي ملتهب ارگ و سپيدار خبر مي‌دهند. شمار زيادي از هوادران عبدالله به سپيدار رفته و رييس اجراييه دقايقي در ميان آنها ظاهر شد.

    در بحبحوحه مذاكرات ارگ و سپيدار، عبدالله در توئيتي به‌طور تلويحي اعلام كرد كه ديگر اهل مصالحه نخواهد بود و باطل شدن تمام آراي جعلي تنها راه برون رفت از بحران است.

    تا دقايقي ديگر قرار است سپيدار و ارگ شاهد مراسم تحليف 2 رييس‌جمهور افغانستان باشند.

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

پادرمياني آمريكا جواب نداد

 

از سفيدبرفي تا كدبانوهاي كهن

خريد آنلاين كتاب از كاواك

كتاب سفيدبرفي بايد بميرد

نله نويهاس | مترجم: مهشيد ميرمعزي | ناشر: ثالث

بي‌دليل نيست كه از «نله نويهاوس» به عنوان پادشاه رمان‌هاي جنايي ياد مي‌شود. نويهاوس متولد ???? است و داستان‌نويسي را با كتاب‌هاي جيبي عامه‌پسند شروع كرده‌ است. «سفيدبرفي بايد بميرد» دومين رمان طولاني اوست كه در ليست ?? رمان منتخب «شب جهاني كتاب» آلمان قرار گرفته است. سقوط يك زن (ريتا) از پل عابر پياده و برخورد ماشين با او ، اين شبهه را در كارآگاهان پليس ايجاد مي‌كند كه مرگ او مشكوك به قتل بوده است.تحقيقات پليس، آنها را به دهكده‌اي در حومه فرانكفورت هدايت مي‌كند،جايي كه ?? سال فبل از اين ماجرا،دو دختر نوجوان بدون گذاشتن هيچ نشانه‌اي از اين دهكده ناپديد شده‌اند…

كتاب سرگذشت حاجي بابا اصفهاني

جيمز موريه | مترجم: ميرزا حبيب اصفهاني | ناشر: شفيعي

سرگذشت حاجي باباي اصفهاني عنوان كتابي داستاني است كه به شرح زندگاني فردي همنام با عنوان كتاب مي‌پردازد. نويسنده كتاب جيمز موريه مأمور سياسي دولت انگلستان در دوران سلطنت فتحعلي‌شاه است. وي در مقدمه كتاب نوشته كه اين كتاب شرح زندگي فردي است كه به دست او سپرده شده و او تنها آن را به انگليسي ترجمه كرده‌است، اما اعتقاد بر آن است كه نويسنده اين رمان خود اوست. اين داستان در سال ???? ميلادي در لندن منتشر شده‌است. رمان شرح احوالات دلاك‌زاده? ادب آموخته‌اي است از اهالي اصفهان كه در جواني به خدمت يك تاجر ترك درآمده و پس از ماجراهايي طولاني به دربار قاجار راه مي‌يابد و گزارشي از فساد اداري و شرايط اجتماعي اين دوره به دست مي‌دهد. موريه چهار سال بعد كتاب ديگري ذيل عنوان حاجي بابا در لندن را منتشر ساخت كه در واقع قسمت دوم اين مجموعه‌ است.

كتاب كدبانوهاي كهن (زن، هنر، ايدئولوژي)

رزسيكا پاركر و گريزلدا پولوك | مترجم: فائزه جعفريان | ناشر: شوند

 اين كتاب پژوهشي انتقادي است درباره كم‌وكيف حضور زنان هنرمند در تاريخ ايدئولوژيك هنر كه مي‌كوشد مكانيسم‌هاي مردسالار نهفته در تاريخ‌نگاري هنر را برملا كند و ضرورت ايجاد بديلي براي آن را نشان دهد.

 

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

  • درBounee Rate نرخ پرش در گوگل آناليتيكس چيست؟

    آيا تاكنون عبارت “نرخ پرش” را شنيده ايد؟ اين اصطلاح براي افرادي كه در زمينه سئو سايت فعاليت دارند مفهومي كاملاً آشنا است، اما به نظر شما اهميت آن در چيست و اصلاً چرا بايد آن را به عنوان فاكتوري مهم در بهينه سازي سايت مد نظر قرار داد؟

    نرخ پرش (Bounce Rate) معياري براي اندازه گيري درصد افرادي است كه وارد سايت مي شوند بدون اينكه در صفحه مورد نظر كار خاصي انجام دهند. براي مثال آنها بر روي يك آيتم، لينك “بيشتر بخوانيد” و يا هر لينك داخلي ديگر در صفحه كليك نمي كنند و اين بدان معناست كه سرور گوگل آناليتيكس از طرف بازديدكننده هيچ واكنشي دريافت نمي كند. هنگامي كه كاربر نتواند هيچ تعاملي با صفحه فرود برقرار نمايد مسلماً آن را ترك كرده و بازديد خود را تنها با يك صفحه خاتمه مي دهد. شما مي توانيد از نرخ پرش به عنوان معياري كه كيفيت سايت و يا كيفيت مخاطب را نشان مي دهد استفاده كنيد. منظور از كيفيت مخاطب اين است كه آيا مخاطب با اهداف سايت شما همسو است يا خير!

    چگونه گوگل آناليتيكس نرخ پرش را اندازه گيري مي كند؟

    بر اساس گفته گوگل، بانس ريت به شيوه زير محاسبه مي شود:

    “نرخ پرش به بازديدهاي تك صفحه اي گفته مي شود كه بر تمام بازديدها يا درصدي از آن ها كه كاربر تنها وارد يك صفحه شده و صرفاً يك درخواست مجزا به سرور آناليتيكس مي فرستد، تقسيم مي گردد. “

    به عبارت ديگر، بانس ريت بازديدهايي كه كاربر در آن ها تنها يك صفحه را باز كرده جمع مي بندد و تعداد آن ها را به كل بازديدها تقسيم مي كند. بالا بودن نرخ پرش سه چيز را نشان مي دهد:

    • كيفيت صفحه پايين است و در آن چيزي براي دعوت كاربر به برقراري تعامل وجود ندارد.
    • هدف مخاطب با هدف صفحه شما يكي نيست، به همين دليل نمي تواند با آن صفحه تعامل برقرار كند.
    • بازديدكنندگان اطلاعاتي كه به دنبال آن هستند را پيدا كرده اند.

    رابطه نرخ پرش با سئو

    مباحث بسياري در مورد اينكه Bounce Rate يكي از فاكتورهاي رتبه بندي در سئو و افزايش رتبه گوگل است مطرح مي شود اما به سختي مي توان تصور كرد كه گوگل داده هاي گوگل آناليتيكس را به عنوان يك فاكتور رتبه بندي در نظر مي گيرد زيرا اگر گوگل آناليتيكس به خوبي عمل نكند، داده ها معتبر نخواهند بود. علاوه بر آن، شما به راحتي مي توانيد نرخ پرش را دستكاري كنيد.

    خوشبختانه، برخي از گوگلرها نيز با اين نظر موافق هستند كه گوگل از داده هاي گوگل آناليتيكس در الگوريتم جستجوي خود استفاده نمي كند. اما شما بايد مطمئن شويد هنگامي كه افراد از طريق يك موتور جستجو وارد سايت مي شوند، ديگر به ليست نتايج جستجو باز نمي گردند زيرا اين نوع پرش احتمالاً يك فاكتور رتبه بندي در نظر گرفته خواهد شد. اين پرش ممكن است به روشي متفاوت از نرخ پرشي كه در گوگل آناليتيكس مشاهده مي كنيم اندازه گيري شود.

    از نقطه نظر سئو، شما بايد هر آنچه كه مربوط به سايت است را بهينه سازي كنيد. بنابراين، نگاه دقيق به بانس ريت به شما كمك مي كند، وبسايت خود را بهينه سازي كنيد كه اين امر همان سئو را در بر مي گيرد.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    بانس ريت چگونه تفسير مي شود؟

    بالا بودن نرخ پرش و اينكه آيا اين خوب است يا بد به هدف صفحه مورد نظر بستگي دارد. اگر هدف صفحه آگاهي دادن و انتشار خبر است، نرخ بالاي پرش در هر ثانيه بد به نظر نمي رسد. البته واضح است كه شما دوست داريد افراد مقالات بيشتري در سايتتان بخوانند، در خبرنامه سايت عضو شوند و … اما هنگامي كه آن ها تنها يك صفحه را باز مي كنند، يك پست مي خوانند يا يك آدرس پيدا مي كنند، كاملاً طبيعي است كه بعد از خواندن صفحه، آن را ببندند. در اين حالت، هيچ واكنش يا پيغامي به سرور گوگل آناليتيكس ارسال نمي شود، در نتيجه يك پرش اتفاق افتاده است.

    اگر مدير وبلاگ هستيد، هوشمندانه ترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد ايجاد بخشي است كه تنها “بازديدكنندگان جديد” را در برگيرد. اگر Bounce Rate در بين بازديدكندگان جديد بالا باشد، در مورد اينكه چگونه مي توان تعامل آن ها با سايت را بهبود بخشيد فكر كنيد زيرا هدف شما برقراري تعامل بين بازديدكنندگان جديد و سايت است.

    اگر هدف صفحه ايجاد تعامل با سايت باشد، در اين حالت بالا بودن بانس ريت اصلاً خوب نيست. فرض كنيد صفحه اي داريد كه تنها هدف آن عضويت بازديدكنندگان جديد در خبرنامه است. اگر اين صفحه نرخ پرش بالايي داشته باشد، شما بايد آن را بهينه سازي كنيد. براي مثال با افزودن يك فراخوان يا يك گزينه نظير “در خبرنامه ما عضو شويد” مي توانيد نرخ پرش را كاهش دهيد. اما دلايل ديگري نيز براي بالا بودن نرخ پرش در صفحه اشتراك خبرنامه وجود دارد. در صورتي كه بازديدكنندگان را با وعده هاي دروغين فريب داده باشيد، از اينكه كاربران نتوانند با صفحه شما تعامل برقرار كنند تعجب نكنيد. مسلماً آن ها هنگامي كه وارد صفحه اشتراك شده اند، چيز ديگري انتظار داشته اند. از طرفي اگر از همان ابتدا در مورد اينكه بازديدكنندگان از صفحه اشتراك چه چيزي انتظار دارند شفاف سازي كنيد، Bounce Rate پايين نكات بسياري در مورد كيفيت بازديدكنندگان به شما نشان خواهد داد، براي مثال شما متوجه مي شويد آن ها براي به اشتراك درآمدن در خبرنامه ترغيب شده اند.

    نرخ پرش و تبديل

    اگر از نقطه نظر تبديل به نرخ پرش نگاه كنيد، اين فاكتور را مي توانيد به عنوان معياري براي سنجش موفقيت در نظر بگيريد. براي مثال، فرض كنيد طراحي صفحه خود را به اميد اينكه بهتر خواهد شد تغيير داده ايد، سپس تمام حواس خود را بر روي بانس ريت متمركز كنيد. اگر نرخ پرش افزايش پيدا كرد مطمئن باشيد، تغيير در طراحي يك تغيير نادرست بوده و نرخ تبديل پايين مي باشد.

    شما بايد نرخ پرش صفحات عمومي سايت را نيز بررسي كنيد. كدام صفحات نرخ پرش بالا و كدام يك نرخ پرش پايين دارند؟ تمام آن ها را با هم مقايسه كنيد و از صفحاتي كه نرخ پرش آن ها پايين است ياد بگيريد.

    يكي ديگر از ديدگاه هايي كه در مورد نرخ پرش مي توان عنوان كرد، توجه به آن از نقطه نظر منابع ترافيك است. كدام منابع ترافيك به نرخ پرش بالا يا پايين منجر مي شوند؟ براي مثال، خبرنامه يا يك سايت مرجع كه ترافيك بالا ارسال مي كند؟ آيا متوجه مي شويد چه چيزي منجر به اين Bounce Rate شده است؟ و اگر يك كمپين گوگل ادوردز راه انداخته ايد، آيا بايد به نرخ پرش اين منبع ترافيك چشم بدوزيد؟

    مشتريان بسياري وجود دارند كه بانس ريت سايت آن ها به طور غير طبيعي پايين است. در اين مورد، تمام زنگ خطرها بايد خاموش شوند، به خصوص اگر انتظار افزايش نرخ پرش را نداشته ايد زيرا احتمالاً اين بدين معناست كه گوگل آناليتيكس به درستي عمل نكرده است. عوامل بسياري بربانس ريت تاثيرگذار هستند زيرا آن ها يك واكنش به سرور گوگل آناليتيكس مي فرستند و اين سرور آن را اشتباهاً به عنوان تعامل شناسايي مي كند. معمولاً يك نرخ پرش پايين و غيرطبيعي به واسطه عملي كه سرور گوگل آناليتيكس را برانگيخته مي كند ايجاد مي شود. در مورد پاپ آپ ها، نمايش خودكار ويدئوها و يا رويدادي كه بعد از يك ثانيه آن را اجرا كرده ايد فكر كنيد. البته اگر رويدادي رخ داده كه پيمايشگر، صفحه را دنبال مي كند، در اين حالت پايين بودن نرخ پرش بسيار خوب است. اين نشان مي دهد كه مردم صفحه را به سمت پايين پيمايش مي كنند و محتوا را تا آخر مي خوانند.

    چگونه مي توان بانس ريت را كاهش داد؟

    تنها راه كاهش نرخ پرش، ايجاد تعامل با صفحه سايت است. به طور كلي نرخ پرش را مي توان از دو ديدگاه ترافيك و صفحه بررسي كرد. اگر منابع مشخص ترافيك، نرخ پرش بالايي داشته باشند، شما بايد به انتظارات بازديدكنندگاني كه از آن منابع به سايت شما مي آيند توجه كنيد. فرض كنيد در سايتي ديگر تبليغات راه اندازي كرده ايد و افراد بسياري از طريق پرش تبليغات وارد سايت شما شده اند اما شما انتظارات آن ها را برآورده نكرده و به نيازهاي آن ها پاسخ نداده ايد. پس تبليغات را بازبيني كنيد و ببينيد آيا با صفحه اي كه نمايش مي دهيد همخواني دارند يا خير؟ اگر ندارد، مطمئن شويد كه صفحه دنباله رو تبليغات است يا برعكس!

    اگر صفحه سايت پاسخگوي نيازها و انتظارات بازديدكنندگان است اما هنوز Bounce Rate بالايي دارد، شما تنها بايد صفحه را بررسي كنيد. كاربرد صفحه چيست؟ آيا در بالاي صفحه فراخوان وجود دارد؟ آيا در آن صفحه لينك هاي داخلي كه به صفحات يا پست هاي مرتبط ارجاع داده مي شوند وجود دارد؟ آيا منويي كه بتوان به راحتي از آن استفاده كرد در اختيار داريد؟ آيا صفحه مورد نظر افراد را براي بازديدهاي بعدي به سايت دعوت مي كند؟ اين ها تمام مواردي هستند كه هنگام بهبنه سازي صفحه خود به آن ها نياز داريد.

    Bounce Rate مناسب

    با توجه به ماهيت سايت و همچنين حوزه فعاليت آن مي توان، ميانگيني براي سنجش بالا و پايين بودن اين عدد مشخص نمود كه در تضوير زير براي حوزه هاي مختلف توسط كارشناسان اندازه گيري و مطرح شده است.

    نرخ پرش يا Bounce Rate در گوگل آناليتيكس چيست؟

    نرخ خروج چيست؟

    اصولاً نرخ پرش با نرخ خروج اشتباه گرفته مي شود. از نظر ادبي، نرخ خروج به درصد بازديدهاي صفحه كه آخرين بازديد بوده اند اشاره دارد. در واقع نرخ خروج، تصميم گيري كاربر براي خاتمه بازديد از صفحه وبسايت را در بر مي گيرد. صفحه پشتيباني گوگل مثال هايي واضح از نرخ خروج و نرخ پرش ارائه مي دهد كه تفاوت بين اين دو به خوبي آشكار است. به مثال هاي زير دقت كنيد:

    Monday: Page B > Page A > Page C > Exit
    Tuesday: Page B > Exit
    Wednesday: Page A > Page C > Page B > Exit
    Thursday: Page C > Exit
    Friday: Page B > Page C > Page A > Exit

    محاسبه درصد بانس ريت و نرخ خروج به شرح زير مي باشد:

    نرخ خروج

    صفحه A: سي و سه درصد (3 بازديد و 1 خروج )

    صفحه B: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    صفحه C: پنجاه درصد ( 4 بازديد و 2 خروج )

    نرخ پرش

    صفحه A:  صفر درصد (يك بازديد از صفحه A شروع شد اما يك بازديد مجزا نبود، در نتيجه نرخ پرش ندارد)

    صفحه B:  سي و سه درصد (نرخ پرش از نرخ خروج كمتر است زيرا 3 بازديد با صفحه B شروع شد اما يك بازديد به پرش منجر گرديد)

    صفحه C: صد درصد (يك بازديد با صفحه C شروع و به پرش منجر شد)

    خلاصه

    نرخ پرش معياري است كه شما مي توانيد براي آناليز تلاش هاي بازاريابي خود از آن بهره ببريد. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا ببينيد آيا صفحه شما پاسخگوي نياز بازديدگنندگان است يا خير. همانطور كه مشاهده نموديد، پرش بازديدكنندگان از سايت لزوماً قبل از اينكه آن ها سايت را ترك كنند اتفاق نمي افتد. با اين حال، شما از آن ها مي خواهيد كه با سايت شما تعامل برقرار كنند. از اين رو مي توان از نرخ پرش براي فهميدن اينكه كدام صفحه نيازمند توجه بيشتر است استفاده كرد. برآورده نمودن انتظارات بازديدكنندگان و تعامل برانگيزتر كردن صفحات، همه به ايجاد يك وبسايت عالي كمك خواهند كرد و همه ما ميدانيم كه يك سايت جذاب، رتبه بهتري به خود اختصاص خواهد داد.

    منبع : سو سايت 

براي توضيحات بيشتر و دانلود كليك كنيد.

download (1)

 

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

يكي از سرگرمي هاي ايرانيان تماشاي فيلم و سريال ايراني است. چند سالي است كه بخش شبكه خانگي فعال شده است و فيلم ها و سريال هاي متنوعي را توليد مي كند كه با همراهي و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در اين بين سايت هاي دانلود فيلم و سريال نقش ويژه اي براي اطلاع رساني و فروش اين فيلم ها و سريال ها براي كاربران ايفا مي كنند. يكي از بهترين سايت هاي دانلود فيلم و دانلود سريال ايراني سايت كافه فيلم مي باشد.اين سايت با انتشار جديد ترين اخبار از فيلم ها و سريال ها و همچنين نقد هاي عالي در مورد جديدترين فيلم ها كمك زيادي به كاربران براي انتخاب فيلم متناسب با سليقه خود جهت دانلود فيلم و سريال مي كند.

سايت cafefilm  به محض اينكه فيلم جديدي وارد عرضه نمايش خانگي شد آن را برراي كاربران عزيز جهت دانلود قرار مي دهد.

از جديد ترين فيلم ها و سريال هايي كه وارد عرضه نمايش خانگي شده مي توان به فيلم هاي زير اشاره كرد.

دانلود فيلم مطرب

اين فيلم با تهيه كنندگي و كارگرداني و نويسندگي مصطفي كيايي وارد عرصه نمايش خانگي شده است. از برترين بازيگران فيلم مطرب پرويز پرستويي، الناز شاكردوست، مهران احمدي و محسن كيايي هستند. ژانر فيلم مطرب كمدي اجتماعي است. فيلم مطرب در سال 1397 در ايران شروع به توليد كرد و در سال 1398 در انكارا كار توليد ان به اتمام رسيد. بخش هايي از فيلم مطرب سانسور شده است كه در سايت كافه فيلم مي توانيد نسخه كامل و بدون سانسور ان را تماشا و دانلود كنيد.

frkw_h1.jpg

دانلود فيلم مطرب با لينك مستقيم

https://cafefilms.ir/motreb-movie

 

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

با مسيرهاي تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان آشنا شويد

فكر مي كنيد ايراني هاي بيشتر از چه طريقي مهاجرت مي كنند؟ بايد بگوييم يكي از اصلي ترين راه هايي كه ايراني ها براي مهاجرت انتخاب مي كنند، مهاجرت تحصيلي است زيرا مي توانند به كمك آن، هم در دانشگاه هاي معتبر جهاني به تحصيل بپردازند و هم به راحتي مهاجرت كنند. اگر شما هم به فكر مهاجرت تحصيلي هستيد، پيشنهاد مي كنيم در ادامه گزارش با ما همراه باشيد تا در خصوص تحصيل در اتريش و تحصيل در آلمان برايتان بگوييم.

تحصيل در اتريش

اگر تصميم داريد براي مهاجرت تحصيلي به اتريش اقدام كنيد، بايد بدانيد داشتن مدرك ديپلم به همراه مدرك پيش دانشگاهي الزامي است. از سوي ديگر فردي كه متقاضي دريافت ويزاي تحصيلي اتريش است بايد جهت تحصيل در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري مدرك قبولي يا گواهي اشتغال به تحصيل در دانشگاه سراسري ايران را داشته باشد. موسسه دانش گستر كوه نور مي تواند اطلاعات تكميلي را در اين خصوص به شما بدهد.

مدارك لازم براي دريافت ويزاي تحصيلي در اتريش

براي آن كه بتوانيد ويزاي تحصيلي كشور اتريش را به دست آوريد، بايد مدارك زير را تهيه نماييد:

  1. ترجمه مدرك ديپلم و زير نمرات
  2. ترجمه مدرك پيش دانشگاهي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  3. ترجمه مدرك كارداني و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي)
  4. ترجمه مدرك كارشناسي و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع كارشناسي ارشد)
  5. ترجمه مدرك كارشناسي ارشد و ريز نمرات (براي متقاضيان تحصيل در اتريش در مقطع دكتري)
  6. كپي پاسپورت
  7. گواهي مدرك زبان آلماني A2
  8. گواهي اشتغال به تحصيل براي دانشجويان
  9. گواهي قبولي دانشگاه سراسري
  10. اصل مدرك كارداني، كارشناسي و كارشناسي ارشد به همراه ريز نمرات هر يك از آنها
  11. نامه عدم ممانعت از تحصيل مطابق با مقطع انتخابي متقاضي و عنوان رشته تحصيلي
  12. گواهي امضا برابر با امضاي موجود در پاسپورت متقاضي
  13. مبلغي بالغ بر 50 درصد از هزينه ابتدايي ثبت نام

آنچه بايد هنگام تحصيل در اتريش بدانيد

بهتر از پيش از آن كه براي تحصيل در اتريش اقدام كنيد، بدانيد كه تحصيل در اين كشور تقريبا رايگان است و شما نيازي نداريد براي اين كار هزينه اي بپردازيد. نكته ديگر اين است كه هزينه زندگي در اين كشور به نسبت ساير كشورهاي شينگن بسيار پايين است و افراد مي توانند با هزينه هاي معقول به زندگي و ادامه تحصيل بپردازند.

نكته مهمي كه در رابطه با تحصيل در اتريش بايد بگوييم اين است كه حدود 90 درصد از دانشگاه هاي اين كشور به زبان آلماني تدريس مي كنند و شما براي آن كه پذيرش اين دانشگاه ها را دريافت نماييد، ميبايست يا مدرك معتبر زبان آلماني خود را ارائه كنيد يا به مدت سه ترم و با پرداخت هزينه 770 يورويي بابت هر ترم در داخل كشور اتريش زبان آلماني را آموخته و در نهايت با كسب نمره قبولي به دانشگاه مد نظر خود وارد شويد.

مزاياي تحصيل در اتريش چيست؟ 

  • امكان تحصيل رايگان
  • امكانات متعدد طبيعي، فرهنگي و علمي براي دانشجويان خارجي
  • اعتبار علمي و دانشگاهي
  • اجازه كار دانشجويي
  • تنوع فرصت هاي شغلي
  • عدم پرداخت ماليات براي دانشجويان
  • دريافت بيمه درماني تا سقف 90 درصد براي دانشجويان
  • دريافت ويزاي شينگن و امكان سفر به 21 كشور
  • دريافت مهلت 6 ماهه براي فارغ التحصيلان جهت يافتن كار
  • و...

تحصيل در آلمان

آلمان نيز اين روزها به يكي از مهمترين كشورهاي مهاجر پذير تبديل شده است و مقصد بسياري از علاقه مندان به تحصيل در خارج از كشور به شمار مي رود. جالب است بدانيد اين كشور كه يكي از بزرگترين اقتصادهاي جهان را در اختيار دارد، اين امكان را براي مهاجران فراهم مي آورد تا بدون پرداخت هزينه و تماما به صورت رايگان به تحصيل بپردازند.

در صورتي كه علاقه داريد اطلاعات بيشتري را در رابطه با تحصيل در آلمان به دست آوريد، بهتر است از موسسه دانش گستر كوه نور كمك گرفته و مسير مهاجرت خود را به درستي طي نماييد.

مزاياي تحصيل در آلمان

تحصيل در آلمان مزايان بسياري دارد كه نمونه هايي از آنها را برايتان شرح مي دهيم:

  1. امكان تحصيل رايگان
  2. امكان تحصيل به زبان انگليسي
  3. امكان اقامت به مدت 18 ماه آن هم پس از اتمام تحصيل جهت يافتن كار و دريافت ويزاي كاري
  4. امكان دريافت اقامت دائم پس از دوران تحصيل و در صورت يافتن كار
  5. امكان تحصيل در رشته هاي متنوع
  6. امكان كار همراه با تحصيل
  7. امكان كار براي همسر فرد دانشجو آن هم به شكل تمام وقت
  8. امكان رفت و آمد به كشورهاي حوزه شينگن
  9. و...

مدارك مورد نياز جهت دريافت ويزاي دانشجويي

جهت دريافت ويزاي دانشجويي آلمان به مدارك زير نياز داريد:

  • دو نسخه كپي از پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • عكس پاسپورتي رنگي
  • اصل شناسنامه به همراه دو نسخه كپي
  • مدرك پذيرش تحصيلي
  • فرم تكميل شده درخواست ويزا
  • فرم انگيزه نامه
  • رزومه
  • مدارك سوابق شغلي
  • پرداخت هزينه صدور ويزا برابر با 60 يورو
  • گواهي پايان دوره متوسطه به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره پيش دانشگاهي به همراه ترجمه رسمي
  • گواهي پايان دوره كارشناسي يا كارشناسي ارشد به همراه ترجمه رسمي
  • ارائه گواهي توانايي مالي به ارزش 10.300 يورو

با موسسه دانش گستر كوه نور آشنا شويد

موسسه دانش گستر كوه نور از سال 1386 و پس از دريافت مجوز رسمي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري توانست خود را به عنوان يكي از معتبرترين مراكز اعزام دانشجو به كشورهاي اروپايي معرفي كرده و شرايطي را فراهم آورد كه افراد بتوانند براي يافتن رشته تحصيلي، اخذ پذيرش دانشگاهي، يافتن محل اسكان و موارد متعددي از اين دست، با موسسه دانش گستر كوه نور همراه شوند.